Gaffiti PR vă invită la un workshop de comunicare creativă susținut de către consultanții Graffiti PR. Călătoriile eroilor prin povești, campanii, branduri cu Paul Kasprovschi, Senior Consultant Strategy & Branding Graffiti PR. Paul va vorbi mult și aplicat despre soluții creative în rezolvarea problemelor actuale, despre găsirea oportunităților, metodologii noi și testarea acestor soluții.
Scriere creativă cu Alex Aron, Creative Director Graffiti PR. Nu trebuie să ai talent literar să scrii bine, dar desigur că ajută. Nu trebuie să ai studii în marketing să îți înțelegi consumatorii și să vorbești pe limba lor. Sau trebuie? Alex, antreprenor creativ și om de comunicare, îți va vorbi despre construirea personajelor, a atmosferei și a dialogului dintre branduri și consumatori într-o manieră actuală și cool. Atenție, vei avea de citit, de scris, de vorbit și de gândit.
Campanii creative cu miză socială. Cristina Iancu (Creative Planner Graffiti PR) și Irina Ciocan Stănescu (Managing Partner Graffiti PR) vorbesc despre binecuvântare și păcat în implicarea brandurilor active în societate, cum adresează companiile cauze grele într-o manieră creativă și cum rămân brandurile relevante într-o lume în care activismul pare să fie așteptarea implicită.
who 70 de consultanți care ocupă etajul de sus din Univers nu dețin un adevăr universal valabil în materie de comunicare. Pentru că Graffiti PR nu funcționează pe rețetă, ci crește din experiență și odată cu ea. Sunt o sumă de insights, specializări, trenduri, departamente, campanii și cauze social responsabile, care lansează în lumea mare mesaje calibrate la fiecare univers de brand în parte. Te invită să-ți povestească cum.
AMC invită publicul să descopere procesul de creație a lumilor digitale. Doi dintre artiștii AMC, Dragoș Dexx Casian și Mădălina Pomparău, vor susține o prezentare de o oră despre provocările și oportunitățile meseriei de 3D artist pentru jocuri:
Dexx, Lead 3D Environment Artist Arta lui poate fi văzută în jocuri precum Call of Duty, seria Dead Rising, WarThunder și World of Tanks. Dragoș este trainer de 3D art la UNArte. Când nu creează medii digitale, este un player fanatic, explorând lumile nesfârșite ale 3D concept designului.
Mădălina Pomparău, 3D Character Artist Pasiunea pentru videogaming și-a descoperit-o încă din copilărie, când fiecare descindere în acest mediu a fost o sursă inepuizabilă de povești ilustrate măiestrit, cu mesaj puternic. Her cup of tea. La fel ca și Dexx, Mădălina contribuie la dezvoltarea industriei de creație digitală fiind coach de noi talente.
who AMC Studio Romania – Digital Art, Video Games and Community. We Shape Worlds. For other Worlds Shapers. În cei 20 de ani de pionierat în 3D Art în România, AMC și-a consolidat numele de centru de excelență în creația de artă digitală și dezvoltarea de jocuri video.
Românii au avut mereu o puternică legătură cu lemnul. Știm din istorie că lemnul a fost tăiat, exploatat, ars în sobă dar și iubit și respectat; s-au scris poeme adresate codrului și s-au construit piese de mobilier și castele cu o acuratețe neegalată în prelucrare. Meșteșugarii români specializați în prelucrarea lemnului au fost faimoși în toată lumea la fel ca și industria românească dedicată acestui material nobil.
Dar oare cum stau lucrurile în ziua de azi? Și cum am vrea să fie, sau mai bine zis unde am vrea să ajungă industria românească de lemn în viitorul apropiat? Acestea sunt întrebările la
care sperăm să găsim răspunsuri în cadrul întâlnirilor World Of Wood TALKS.
În cele 2 zile de discuții
vom avea ocazie să stăm de vorbă atât cu pasionați ai lemnului care produc
piese unice de mobilier sau decorațiuni cu mâinile lor în atelierele mici cât
și cu reprezentați ai industriei lemnului din România atât din zona privată cât
și din zona instituțională.
who Dizainăr este platforma de design românesc fondată în 2012, ce reunește sub aceeași umbrelă ce este mai bun în materie de design de produs autohton. Liga Media Grup este o casă de producție de evenimente ce își propune la fiecare proiect pe care îl creează să-și depășească limitele creative.
Prin 2010, Philip Kotler sugera importanța bunăstării consumatorului, anunțând tendința marketingului sustenabil. O idee foarte sexy, pe care mulți designeri au îmbrățișat-o, Silvia Șerban făcând deja parte din categoria celor cu viziune sustenabilă. S-au făcut studii, controversele există, iar vânzările arată realitatea: consumatorul validează. Dacă haina este un gen de limbaj mai există oare emoție în moda de azi? În fast-fashion mai avem timp să creăm emoții sau uităm să mai simțim ceva relevant cu ceea ce purtăm? Ne mai amintim momentele petrecute cu o haină care a costat bani și timp? Designerii propun haine modulare, găsesc colaborări în zone defavorizate sau reciclează stocurile, demonstrând că sustenabilitatea este un subiect la modă. Este nevoie de o schimbare de mentalitate? Pot designerii să o influențeze? Într-un mod creativ, Silvia Șerban și invitații săi vor căuta răspunsuri care să inspire și să genereze cuvinte noi în dicționarul modei sustenabile.
Printre invitații Silviei
se numără Luca Olivini, Eco Hub Material Manager pentru C.L.A.S.S. (Creativity
Lifestyle And Sustainable Synergy), o companie din Milano a cărei viziune
presupune o abordare tridimensională asupra fashion-ului, cultivând
creativitatea, inovația și responsabilitatea față de produse, procese și
comunicare.
who Sensibilitatea și îngrijorarea față de o lume vlăguită de resurse au condus procesul de creație al Silviei Șerban către realizarea de haine modulare ori cu pierderi zero de material. Minimaliste sau cu detalii postmoderne, propunerile sale sunt versatile și fiecare înseamnă cel puțin două ținute.
În cadrul CQDF 2019, Republic of Architects continuă seria „Meet the Architect” invitând la discuţii Grupul de Iniţiativă Civică Lacul Tei, o comunitate de vecini care își prețuiesc cartierul. Membrii comunității au între 22 și 80 ani și sunt mecanici, biologi, constructori, avocați, arhitecți, cercetători, IT-iști, fotografi, regizori etc. Grupul a fost creat în 2010, când o mână de oameni s-au decis să ia cartierul la pas și să noteze problemele observate: lipsa de parcări, curățenia, siguranța cetățeanului, reabilitarea termică a blocurilor. De atunci, grupul a crescut organic și s-a maturizat într-o comunitate solidă, activă, vigilentă și dinamică.
În sâmbăta de 18 mai, de la 11 dimineaţa, cu cafea și voie bună, ei ne vor povesti despre experienţa lor şi despre Centrul Comunitar unde își desfășoară activitățile: civice, culturale, educative, unde sunt bineveniți și prieteni care vor să creeze evenimente ne-comerciale dedicate oamenilor din cartier.
who Republic of Architects este un parteneriat ce abordează întrebări contemporane specifice designului, arhitecturii și orașului. Strategia biroului se bazează pe negociere, pe care o consideră ingredientul principal în demersul de a ajunge la cea mai potrivită abordare asupra unei problematici.