În ultima duminică din festival, dj-ii cartierului ocupă pupitrul din Control și alcătuiesc setlist-ul CQDF într-un wrap-up party pe timp de zi. 4qrtr este primul eveniment dintr-o serie dedicată Cartierului, în care 4 Djs sau entități muzicale conectați zonei pun set-uri de câte o oră. Ideea e simplă: show your love 4 the quarter!
who Control a devenit unul dintre cele mai importante cluburi din Europa Centrală, fiind într-o permanentă căutare pentru a-și extinde audiența și a descoperi cele mai noi și incitante trupe.
În cadrul Creative Quarter Design Festival 2019, în ultima zi a acestuia, J’ai Bistrot va organiza un silent party în grădină. Petrecerea va marca închiderea festivalului printr-o petrecere în căşti pe 3 canale muzicale. Participanţii la eveniment se vor putea bucura de noua înfăţişare a grădinii J’ai ce a fost reamenajată şi extinsă.
who J’ai Bistrot este un bistro creativ, un spațiu relaxat, în inima Cartierului Creativ, o grădină cu umbră și un bar cu un meniu variat. J’ai este o poveste despre câțiva prieteni care au hotărât să transforme o casă cu grădină de pe Calea Griviței într-unul dintre cele mai hip locuri din Bucureşti.
SMOOTHIE este despre crearea unei comunități în rândul tinerilor creativi. Acest eveniment, care se va desfășura sub forma unei petreceri, reprezintă debutul platformei în lumea creativă. Scopul lui este de a pune în lumină principiile de bază ale SMOOTHIE și anume: e bine sa fii diferit, să te exprimi liber, dar să ai o comunitate cu care să împărtășești toate acestea. De asemenea acesta ar fi primul eveniment dintr-o serie mai largă care are în vedere formarea de legături între artiștii la început de drum.
Evenimentul va avea forma
unei petreceri unde membrii SMOOTHIE vor fi gazdele și vor aduce cu ei
playlistul lor preferat cu muzică diversă, de la trap până la muzica pop a
anilor `90 și 2000. SMOOTHIE este despre oameni diferiți, drept urmare
dresscode-ul va fi diferit pentru toată lumea: fiecare invitat va purta ce îl
reprezintă mai bine, iar gazdele se vor asigura că toată lumea va străluci în
întuneric. Totodată va exista un cocktail denumit special pentru platformă.
who SMOOTHIE. este un grup de tineri creativi din București, România și o platformă pentru talentul emergent în care toată identitatea este experiență. Scopul nostru principal este de a crea o comunitate de oameni diferiți cu personalități și abilități diferite : „un smoothie cultural”.
În timpul Creative Quarter Design Festival, Control Club, spațiul unde în ultimul an au ajuns nume precum Son Lux, Still Corners sau Algiers, te invită să arunci ochii pe un Best Of al afișelor de concert realizate în 2018, de la muzică electronică la rock, de la jazz la experimental. Expoziția are loc în sala adiacentă terasei.
who Control a devenit unul dintre cele mai importante cluburi din Europa Centrală, fiind într-o permanentă căutare pentru a-și extinde audiența și a descoperi cele mai noi și incitante trupe.
La aproape 30 de ani de la căderea comunismului, peisajul urban românesc este în continuare dominat de blocuri construite în perioada regimului. Având ca sursă de inspirație un model sovietic de arhitectură și urbanism adoptat la scară largă, foarte popular în Europa de Est, blocurile continuă să fie cea mai popular formă de locuire întâlnită în zonele urbane, ce adăpostesc oameni din toate clasele sociale, deopotrivă tineri și bătrâni.
Proiectul Cristianei
Malcica își propune să exploreze teme ce țin de intimidate, locuire, dar și de
noțiunea de “acasă”. Aflat la confluența dintre taxonomie și fotografie
documentară, proiectul este alcătuit dintr-o serie de fotografii ce surprind
interioare din apartamente comuniste, fotografiate în diferite orașe din România.
who Artichoke Social House este un spațiu de socializare care găzduiește constant expoziții de fotografie ale artiștilor est-europeni și care servește all day breakfast, cafea și sucuri făcute in-house.
Prin 2010, Philip Kotler sugera importanța bunăstării consumatorului, anunțând tendința marketingului sustenabil. O idee foarte sexy, pe care mulți designeri au îmbrățișat-o, Silvia Șerban făcând deja parte din categoria celor cu viziune sustenabilă. S-au făcut studii, controversele există, iar vânzările arată realitatea: consumatorul validează. Dacă haina este un gen de limbaj mai există oare emoție în moda de azi? În fast-fashion mai avem timp să creăm emoții sau uităm să mai simțim ceva relevant cu ceea ce purtăm? Ne mai amintim momentele petrecute cu o haină care a costat bani și timp? Designerii propun haine modulare, găsesc colaborări în zone defavorizate sau reciclează stocurile, demonstrând că sustenabilitatea este un subiect la modă. Este nevoie de o schimbare de mentalitate? Pot designerii să o influențeze? Într-un mod creativ, Silvia Șerban și invitații săi vor căuta răspunsuri care să inspire și să genereze cuvinte noi în dicționarul modei sustenabile.
Printre invitații Silviei
se numără Luca Olivini, Eco Hub Material Manager pentru C.L.A.S.S. (Creativity
Lifestyle And Sustainable Synergy), o companie din Milano a cărei viziune
presupune o abordare tridimensională asupra fashion-ului, cultivând
creativitatea, inovația și responsabilitatea față de produse, procese și
comunicare.
who Sensibilitatea și îngrijorarea față de o lume vlăguită de resurse au condus procesul de creație al Silviei Șerban către realizarea de haine modulare ori cu pierderi zero de material. Minimaliste sau cu detalii postmoderne, propunerile sale sunt versatile și fiecare înseamnă cel puțin două ținute.
În seara de 19 mai, va avea loc o întâlnire cu artiști locali în grădina din Podstel Umbrella, o seară de networking cu muzică live, băuturi și o expoziție în grădină cu lucrări ale unor artiști locali. În perioada 20 – 26 mai, Podstel Umbrella va fi deschis în perioada 20-26 mai vizitatorilor care vor să descopere povestea Podstel și să facă un tur al locului.
who Situat chiar în inima celui mai animat sector al Bucureștiului, Podstel Umbrella este un hostel condus în familie și o alegere perfectă pentru cupluri și persoane care călătoresc singure, dornice de un loc de cazare confortabil și modern, cu o atmosferă vibrantă. Podstel a fost creat în urma unei excursii de 3 ani în peste 50 de țări, care a condus echipa în București, în 2016.
Brunchilicious este brunch-ul Tartelicious, ce se desfășoară la fiecare două săptămăni. Fiecare ediție are o tematică, în funcție de ingredientele de sezon, sărbători, vacanțe sau inspirație divină. La ”Artsy Brunchilicious”, cu ocazia Creative Quarter Design Festival, se vor devora tarte pofticioase și alte bunătăți, inspirate de artiștii locali și internaționali. Recomandarea Cătălinei și a Rodicăi, cele două t-artiste din Brezoianu 35 este ”Devorează t-arta!”
who Tartelicious este cea mai mică tărtărie din Bucuresti, care a luat naștere din prea multă dragoste gurmandă a celor două prietene, Cătălina și Rodica. Tartele spun “NU” margarinei, gelatinei și altor “..inei”. Fiecare tartă este unică, personalitatea ei fiind definită prin ingredientele naturale.
În perioada 18-26 Mai, Ubikubi Young Designers Award, inspirat de UniCredit Bank România, prezintă în Cartierul Creativ prototipurile obiectelor câștigătoare în cadrul #UYDA3 și planșele tuturor proiectelor înscrise în competiția din acest an.
Prototipurile expuse
reflectă o explorare ludică, dar bine documentată a unor materiale naturale și
tehnologii de producție accesibile. În același timp, expoziția își propune să
evidențieze, într-un context interactiv, potențialul creativ al tinerilor designeri
români descoperiți cu prilejul concursului.
who Ubikubi Young Designers Award (UYDA), inspirat de UniCredit Bank, este un concurs de design de obiect deschis tinerilor designeri, arhitecți sau pasionaților de design cu competențe specifice, care își doresc să-și vadă proiectele transformate în produse fizice.