În zona Brezoianu – Lipscanii de Jos există o gașcă de super vecini, Energiea, Origo, Printoteca, Mr. Blade, Pâine și Vin, Moogu, Fundația Friends for Friends și Boarder’s Store, care pe 8 martie au decis să organizeze un eveniment împreună.
Pentru Creative Quarter Design Festival își reunesc forțele, de data asta în formulă restrânsă (doar Energiea, Printoteca, Mr. Blade, Moogu, Pâine și Vin și Boarder’s Store) în cadrul unui nou eveniment „The unknown habits of Brezoianu and Lipscanii de Jos” în care vor dezvălui lucruri mai puțin cunoscute despre ei. Vino pe 25 și 26 mai să afli despre ce e vorba.
who Energiea – gastropub Printoteca – print studio Pâine ?i Vin – gastropub Moogu – contemporary jewellery brand Mr. Blade – barber shop Boarder\’s Store – skate, snowboard, surf & kite core store
La Quest Mission avem ușile deschise pentru toate misiunile de 60 de minute. Într-o abordare unică și jucăușă încurajăm curiozitatea și vă invităm să descoperiți o formă de distracție inteligentă. Formatul va fi unul de jocuri publice, unde persoane sau grupuri diferite se pot juca împreună – facilitând interacțiunea cu oameni faini. Puteți alege să fiți detectivi, spioni sau investigatori într-o galerie de artă.
Alături de misiuni, vom
avea și atelierele de pictură Feel Like Art. Ele vor fi ghidul vostru personal
pentru a crea amintiri frumoase și artă la purtător prin pictură manuală pe
tricouri. Participanții vor aduce un tricou (nou sau purtat), de culoare albă
sau deschisă.
Iar cu ajutorul prietenilor
de la Saint Roastery vom duce cafeaua la nivelul următor, vom crea o experientă
inedită împreună, contribuind la descoperirea misterelor în care este învăluită
cafeaua mult iubita. Vom degusta metode alternative de preparare a cafelei,
V60, aeropress, syphon și alte surprize.
who Quest Mission este o formă de distracție socială, prin rezolvarea unor misiuni pozitive. Feel Like Art se focusează pe creații autentice de artă și pictură la purtător. Saint Roastery aduce cafeaua mai aproape de oameni, prin prăjirea manufacturată și prin experiența completă de cunoaștere a cafelei.
Evenimentul are la bază ideea unui București recreat prin aducerea în prezent a câtorva scene memorabile din cultura românească. Conceptul însumează mai multe execuții. Design grafic cu print-uri outdoor atât pentru Consignația 7 cât și pentru cei de la Burger Van, styling-uri recreate din secvențele cinematografice, disponibile a fi văzute în vintage shop și burger arhitectural românesc pe care-l oferă cei de la BurgerVan. Toate astea sub umbrela conceptului unui București revăzut. Numele evenimentului prorpiu-zis va fi „Leapsha Street” care va include totodată și cross discount între cele două business-uri menționate mai sus.
who Burger Van a fost născut în iulie 2014 și este primul food truck adevărăt din București. Odată cu lansarea conceputlui și recepția pozitivă a publicului român, Burger Van a devenit metronomul scenei locale de street food. Carne niciodată congelată, chifle proaspete și moi, am reușit într-un timp scurt să aducem mâncarea preparată pe loc direct în stradă.
Consignația 7 e vintage
shop-ul din inima Bucureștiului, care mai mult decât să vândă haine vintage
cool, vinde, dar și primește, cele mai frumoase emoții. Consignația 7 a devenit
un stil de viață.